wtorek, 3 marca 2015

Niesmaczne fasolki, Mini haul

Hej :) Ostatnio gdy byłam w Złocieńcu kupiłam tak zwane "Niesmaczne fasolki" ale oryginalny tytuł to "The Jelly Bean". Kupiłam je w Rosmanie za 4,99 zł. Zjadłam je razem z siostrą i kuzynką ;)) Wiem, że to nie są te prawdziwe fasolki ale jak narazie kupiłam takie xD I jeszcze mini haul. Byłam w Pepco a tam kupiłam bluzke z  krótkimi rękawami, biustonosz sportowy oraz skarpetki :p











  - Bluzka Pepco ok. 15 zł





  - Skarpetki Pepco 14.99  zł.






2 komentarze:

  1. Super skarpetki :D
    Zapraszam do mnie :
    myyliff.blogspot.com
    modowesza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie fajne skarpetki ;)
    Heeh , fasolki pewnie smakowaly , niektóre smaki sa naprawde dziwne , z tego co widzialam u niektórych youtuberek.

    Super post ! zapraszam do mnie :

    forgive22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń